tirsdag 18. august 2009

Ei pedofil lesbisk søndagsskolelærerinne morderske...

Ei pedofil lesbisk søndagsskolelærerinne morderske... Hmmm, tror ikke jeg har hørt eller lest det uttrykket før...



"Melissa Huckaby brøt sammen i tårer da tiltalen mot henne ble lest opp i retten i San Joaquin i California mandag."

Forskere sier at de ikke kjenner til en lignende sak...

Ifølge tiltalen bortførte, voldtok og drepte søndagsskolelærerinnen åtte år gamle Sandra Cantu, for deretter å skjule liket i en koffert.

28-åringen er også tiltalt for å ha dopet ned en sju år gammel jente og en 37 år gammel mann, men nekter straffskyld.
Kofferten med liket av Sandra Cantu ble funnet i en vanndam i april, og en storjury i San Joaquin fastslo mandag at det skal reises tiltale mot Huckaby.




Syke mennesker kommer i alle farger og kjønn, sier nå jeg. Og jeg synes selvsagt ikke synd på henne - bryter ut i gråt ... dakar liten, liksom. Ganske typisk dette at det først er nå (når hun selv skal straffes) at det går opp for henne hvilken drittsekk hun har vært.
Jeg tar nesten ikke forbehold om skyldig eller ei her. Finner gråte-reaksjonen hennes som svar i seg selv.

2 kommentarer:

  1. Hmmm...litt snar til å dømme nå, vel? Hva om hun er uskyldig? Jeg vet ikke. Blir hun dømt, er det en annen sak. Jeg tror ganske sikkert jeg hadde grått om jeg ble stilt for retten for noe sånt og ikke hadde gjort det....

    LE

    SvarSlett
  2. Ikke enig. Sånne psyko-mennesker har lenge interessert meg fordi jeg slet med å skjønne de, så jeg lest endel om temaet.
    Tiltalepunktene og ordlyden har den tiltalte visst om lenge, så det er ikke den man reagerer på... Det er som aller aller oftest det som går på forståelesen om hva man egentlig har gjort. Og i mange tilfeller skjer det i retten.

    SvarSlett