fredag 14. august 2009

Avsuging som takk...

En italiensk jenta som fylte 18 år, ville takke sine bursdagsgjester på en litt spesiell måte. Hun ville nemlig utføre oralsex på sine mannlige gjester.



Det ble litt av en bursdagsfeiring for den italienske jenta som fylte 18. Gjestene fikk oralsex, og hun havnet på sykehuset for pumping.



Det var ingen som protesterte mot «gaven» fra bursdagsjenta. Men gleden ble likevel kortvarig. Etter å ha utført oralsex på atten personer i rommet, begynte hun imidlertidig å føle seg dårlig.Jenta hadde også drukket mye i forkant.- Hun var helt i ekstase, og ropte hele tiden «Jeg har fylt 18 år, nå kan jeg gjøre hva jeg vil», sier en av gjestene til avisen.18-åringen ble fraktet til sykehuset hvor hun måtte pumpes.



Vel, jeg vet vel ikke helt åssen jeg skal kommentere denne saken...

Alternativene kan være:

  • Verdensrekord i fylleangst når hun våknet?
  • Mor og far er nok stolte når de henter henne på sykehuset...
  • Slike jenter må vi ha flere av! Et skikkelig vertinne-emne!
  • Noen som har telefonnummeret hennes?
  • 18 år og 18 menn... Hva skjer på 50 års dagen hennes?
  • Hva ble hun pumpet for? Man-juice? Alkohol? Blanding?
  • Hvor var Silvio Berlusconi?

1 kommentar:

  1. Huske itj koss bruker æ bruke t vanlig. Men kjøre da anynom.

    Uansett: Villa bare si, dn lista di.. virkelig virkelig bra. Tror dn beskrive alt av evt kommentara t saken. Hehe :)
    M.v.H Roar.

    SvarSlett