tirsdag 29. september 2009

Pupper (nesten spekulativt!)


Jeg har alltid vært - rent fysisk og sexuelt - tiltrukket av lår og rumper.
Mine kompiser var mer allround og var også interressert i jentenes frontparti. Ikke jeg.

I mer voksen alder fikk jeg barn, og DA ble ihvertfall pupper MAT - og ikke sex!
Men så.... i såkalt voksen alder... ble jeg mer og mer oppmerksom på at jentene likte at jeg likte puppene deres og at de satte veldig pris på kjærtegn også der...

Så traff jeg etterhvert jenter som likte det veldig godt. Noen fikk til og med orgasme av kjærtegnene... sterke saker...


Nå ser jeg mer det større bildet rent fysisk.
Jeg er fremdeles en 'lår og rumpe'-gutt, men har lært meg å sette pris (!) på mange kvinners behov for kjærtegn og oppmerksomhet vedrørende puppene.

Når dét er sagt; så er det kvinners reaksjon jeg tenner på - ikke selve befølingen.
At en kvinne tilfredsstilles (på flere måter) og gir uttrykk for det (!), gir en tenning og godfølelse som er viktig for meg.


Jeg driter egentlig i størrelser og form, men det er herlig å kjenne en kvinne tenne...

Så har jeg blitt så heldig å bli sammen med ei jente som har fysikk som en nordisk vår; flott fysisk på alle måter, og som liker å bli kjærtegnet (det gjør de fleste av oss)!

Livet smiler!
























































































1 kommentar: